DAJ CYNK

Otrzymujemy średnio 20 maili z reklamami dziennie

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej 10 - wynika z badania Redlink.



Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej 10 - wynika z badania Redlink. To powoduje, że firmy reklamujące się w ten sposób muszą zwrócić uwagę na kilka elementów, aby ich e-mail został odczytany. Przede wszystkim na nazwę nadawcy oraz tytuł e-maila. Powinny także postawić na dobrą infrastrukturę, żeby ich wiadomości nie były traktowane jako SPAM. Do tego folderu odbiorcy bardzo rzadko zaglądają, a to oznacza pieniądze reklamodawców wyrzucone w błoto.

Z badania ARC Rynek i Opinia dla REDLINK wynika, że 44% Polaków otrzymuje mniej niż 10 e-maili ofertowych dziennie. Co trzeci Polak (32%) codziennie znajduje w skrzynce od 11 do 20 takich wiadomości, a co dziesiąta osoba więcej niż 20.

Firma, która chce zwrócić uwagę odbiorcy na swoją ofertę, musi pamiętać o trzech elementach decydujących o wskaźniku otwarć. Dla połowy badanych najważniejszym czynnikiem jest nazwa nadawcy. Drugim elementem decydującym o wskaźniku otwarć jest tytuł, na który uwagę zwraca 49% ankietowanych. Na treść e-maila uwagę zwraca 36% pytanych. Elementami mniej istotnymi dla odbiorców są grafika i kolory użyte w wiadomości.

E-maile reklamowe mogą trafić w trzy miejsca: do skrzynki głównej, do specjalnych segregatorów, tzw. zakładek ofertowych, lub do skrzynki na wiadomości niechciane, czyli SPAM. E-maili, które trafiają do SPAM-u, nie czyta jedna trzecia pytanych Polaków. By skutecznie dotrzeć do klientów, firma musi więc zadbać także o odpowiednią infrastrukturę do wysyłek.



Ankieta
11%
89%

Wszystkich głosujących: 222

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: newseria