Nie robimy nic złego, żeby nas karać - tymi słowami Wojciech Pytel, członek zarządu Polkomtela, skomentował rozpoczęte przez UOKiK postępowanie antymonopolowe w sprawie zawyżania stawek detalicznych połączeń do Play.
Zobacz: UOKiK wszczął postępowanie antymonopolowe ws. wyższych stawek do Play.
Do wprowadzenia symetrii byliśmy przygotowani już w grudniu - powiedział Pytel. Dodał, że symetria w ofertach detalicznych została wprowadzona od razu po podpisaniu aneksu do umowy z P4 dotyczącego symetrii w stawkach hurtowych.
Pytel zwrócił uwagę, że symetria na poziomie detalicznym została wprowadzona w najnowszych ofertach detalicznych (prepaid) oraz dla klientów podpisujących nową umowę lub przedłużających dotychczasową (abonament). Dodał, że dla starych, wygaszonych ofert czasem nie ma sensu wprowadzać zmian, bo korzysta z nich niewielu klientów i koszty zmian w systemach przewyższyły by korzyści. Tacy abonenci będą aktywnie zachęcani do migracji do nowych ofert, gdzie stawka połączeń do Play jest taka sama, jak do "dużych" sieci.
Przypomnijmy, że Plus jako pierwszy zdecydował się na obniżenie cen połączeń do Play w prepaidzie, zrobił to 1. lutego. T-Mobile i Orange zrobili to dopiero kolejno 18. i 19. marca.
Zobacz:
T-Mobile też obniży stawki do Play, ale nie wszystkim.
Zobacz:
[Aktualizacja II] Będzie taniej do Play z Orange.
Zobacz:
[Aktualizacja II] Plus obniża ceny połączeń do Play, ale nie wszystkim.
Źródło tekstu: wł