DAJ CYNK

Raport IMM: w sierpniu najwięcej na reklamę wydał Plus

Marian Szutiak

Prawo, finanse, statystyki

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w sierpniu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Firmy telekomunikacyjne wydały w tym czasie na reklamę 45,3 mln zł, co stanowi 7% wydatków reklamowych wszystkich wymienionych branż.

W sierpniu branża telekomunikacyjna najchętniej reklamowała swoje produkty w telewizji, podobnie jak branża finansowa i farmaceutyczna. Najmniej, ponownie, wydano na reklamy w prasie. Spośród firm telekomunikacyjnych, największe wydatki reklamowe w ubiegłym miesiącu poniósł Plus - 14,3 mln zł, znacząco wyprzedzając T-Mobile Polska (8,8 mln zł), Orange Polska (7,8 mln zł) i innych.


Firmy telekomunikacyjne w sierpniu najchętniej reklamowały oferty na abonament (32%). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się sieci komórkowe, oferty na kartę i telewizja cyfrowa.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: IMM