DAJ CYNK

Starlink: telekomy ścięły wydatki na reklamę w 2013 roku

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

Wydatki sektora telekomunikacyjnego na reklamę spadły w 2013 roku o 175 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego - wynika z szacunków domu mediowego Starlink.

Wydatki sektora telekomunikacyjnego na reklamę spadły w 2013 roku o 175 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego - wynika z szacunków domu mediowego Starlink.

W zeszłym roku cały rynek reklamy skurczył się o 4,5% do 6,995 mld zł, a największy na to wpływ miał spadek wydatków reklamowych sektora telekomunikacyjnego - o prawie 20%. Starlink tłumaczy to częściowo efektem podwyższonej bazy w 2012 r., szczególnie wysokiej aktywności Orange podczas przygotowań i w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Starlink