DAJ CYNK

Statystyki sieci Play podczas Open'er Festival 2016

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Imprezy masowe, to wyzwanie dla operatorów. Ich zakończenie jest dobrą okazją do podsumowania osiągniętych podczas nich wyników.

Imprezy masowe, to wyzwanie dla operatorów. Ich zakończenie jest dobrą okazją do podsumowania osiągniętych podczas nich wyników.

Podczas zakończonego Open'er Festival 2016 sieć Play osiągnęła następujące wyniki:

  • ponad 42 tys. zarejestrowanych, unikalnych użytkowników (najwięcej z nich jednocześnie podczas koncertu Red Hot Chilli Peppers),
  • przetransferowano ponad 5 TB danych,
  • z czego 4 TB danych zostało pobranych (trzy razy więcej niż rok wcześniej),
  • 88% transmisji danych odbyło się w technologii LTE.

Na koniec chyba najciekawsza ze statystyk - z jakich marek smartfonów korzystali uczestnicy festiwalu.

Marki smartfonów w na Open'er Festival
Rok 2016 2013
Apple 32% 8%
Samsung 25% 31%
Sony 10% -
LG 9% -
HTC 7% 10%
Nokia - 20%
Sony Ericssson - 8%
Inni 17% 23%

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play