Imprezy masowe, to wyzwanie dla operatorów. Ich zakończenie jest dobrą okazją do podsumowania osiągniętych podczas nich wyników.
Imprezy masowe, to wyzwanie dla operatorów. Ich zakończenie jest dobrą okazją do podsumowania osiągniętych podczas nich wyników.
Podczas zakończonego Open'er Festival 2016 sieć Play osiągnęła następujące wyniki:
- ponad 42 tys. zarejestrowanych, unikalnych użytkowników (najwięcej z nich jednocześnie podczas koncertu Red Hot Chilli Peppers),
- przetransferowano ponad 5 TB danych,
- z czego 4 TB danych zostało pobranych (trzy razy więcej niż rok wcześniej),
- 88% transmisji danych odbyło się w technologii LTE.
Na koniec chyba najciekawsza ze statystyk - z jakich marek smartfonów korzystali uczestnicy festiwalu.
Marki smartfonów w na Open'er Festival |
Rok |
2016 |
2013 |
Apple |
32% |
8% |
Samsung |
25% |
31% |
Sony |
10% |
- |
LG |
9% |
- |
HTC |
7% |
10% |
Nokia |
- |
20% |
Sony Ericssson |
- |
8% |
Inni |
17% |
23% |
Źródło tekstu: Play