DAJ CYNK

T-Mobile rośnie na rynku usług zintegrowanych dla biznesu

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Od 15 stycznia wszystkie produkty T-Mobile Polska i GTS Poland są oferowane pod jedną marką. W IV kwartale 2014 roku firmy pozyskały czterech dużych klientów i kontrakty warte blisko 70 mln zł.

Od 15 stycznia wszystkie produkty T-Mobile Polska i GTS Poland są oferowane pod jedną marką. W IV kwartale 2014 roku firmy pozyskały czterech dużych klientów i kontrakty warte blisko 70 mln zł.

Dzięki integracji z firmą GTS Poland, T-Mobile Polska stworzył nową ofertę na rynku usług ICT dla klientów biznesowych. Wspólnie spółki dysponują rozbudowaną siecią mobilną, rozległą infrastrukturą stacjonarną z 15 tysiącami kilometrów sieci światłowodowej i ponad 5 tys. punktów dostępu oraz 5 centrami danych o powierzchni kolokacyjnej ponad 6 300 metrów kwadratowych.

W czwartym kwartale 2014 roku wygraliśmy kontrakty m.in. dla czterech nowych dużych klientów o wartości blisko 70 milionów złotych, które obejmą wdrożenia usług ICT w ponad sześciu tysiącach placówek w całym kraju. Jest to potwierdzanie nowej jakości, jaką na rynku usług zintegrowanych: mobilnych, stacjonarnych i centrów danych, tworzą wspólnie T-Mobile Polska i GTS Poland - podsumowuje Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska i GTS Poland.

Zobacz: GTS Poland pod marką T-Mobile

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile