DAJ CYNK

T-Mobile Usługi Bankowe - ponad 1000 nowych klientów dziennie

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Rebranding Alior Sync i promocje łączące usługi bankowe i telekomunikacyjne przynoszą największy przyrost klientów w dotychczasowej historii banku.

Rebranding Alior Sync i promocje łączące usługi bankowe i telekomunikacyjne przynoszą największy przyrost klientów w dotychczasowej historii banku.

Minęły 3 miesiące od zmiany marki Sync na T-Mobile Usługi Bankowe. Oferta bankowa nadal pozostaje świetnym magnesem dla klientów. Ten efekt został wzmocniony przez połączenie z ofertą telekomunikacyjną T-Mobile i łączące te dwie usługi promocyjne oferty. W tym czasie ponad 70.000 klientów złożyło wniosek o założenie konta w T-Mobile Usługi Bankowe. 20% z nich to nowi klienci także dla usług telekomunikacyjnych. T-Mobile szacuje, że jeszcze w III kwartale liczba nowych klientów banku powinna przekroczyć 100.000.

Chcemy, żeby T-Mobile Usługi Bankowe było pierwszym wyborem dla klientów, a to oznacza nie tylko ich pozyskiwanie, ale również przekonanie, że nasza oferta jest najlepsza - komentuje Grzegorz Bors, członek zarządu i dyrektor ds. rynku prywatnego T-Mobile Polska.

Już niedługo do korzystania z usług bankowych pod marką T-Mobile zachęcać będzie także ulepszona usługa MyWallet i nowa aplikacja do bankowości mobilnej.

Zobacz: T-Mobile Polska i Alior Bank zawarły strategiczny alians
Zobacz: Alior Sync zmienia się w T-Mobile Usługi Bankowe

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-mobile