DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska za 3Q2019: więcej klientów, szybszy Internet, usługi mobilne

Marian Szutiak

Prawo, finanse, statystyki

Wyniki UPC Polska za 3q2019 tytuł

Trzeci kwartał 2019 roku zakończył się dla UPC Polska z bazą klientów powiększoną do 1,471 mln oraz liczbą cyfrowych subskrypcji wynoszącą 3,135 mln. Operator rozbudował ofertę Internetu i cyfrowej rozrywki o usługi mobilne, stając się operatorem konwergentnym.

- W trzecim kwartale 2019 r. miały miejsce dwa kluczowe dla UPC Polska oraz naszych klientów wydarzenia: uruchomiliśmy usługi mobilne i znacząco zwiększyliśmy zasięg gigabitowego Internetu. Inwestycje te potwierdzają nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom jeszcze korzystniejszej oferty superszybkiego Internetu i cyfrowej rozrywki oraz naszą determinację do budowy pozycji lidera na rynku usług konwergentnych.

- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Liczba klientów UPC Polska wciąż rośnie

W trzecim kwartale 2019 roku UPC konsekwentnie oferował swoim klientom coraz szybsze łącza internetowe, podnosząc ich średnią prędkość do 236 Mb/s (z 220 Mb/s kwartał wcześniej). Liczba klientów korzystających z usług internetowych UPC wzrosła do 1 211 400, co oznacza wzrost o 8 tys. w porównaniu z poprzednim kwartałem oraz 58 tys. w ujęciu rocznym. Liczba użytkowników modemu Connect Box osiągnęła 676 150, co oznacza wzrost o 120 tys. w ciągu roku i stanowi 56% bazy klientów usług internetowych. 

Wyniki UPC Polska za 3Q2019 - liczba usług

Liczba użytkowników telewizji cyfrowej wzrosła o 4,2 tys. w ciągu trzeciego kwartału oraz o 27,7 tys w ujęciu rocznym, osiągając poziom 1 060 800 subskrypcji. W ciągu roku liczba użytkowników platformy Horizion wzrosła o 103 183, do 713 834. UPC Polska zwiększyło także liczbę platform, na których oferuje dostęp do aplikacji mobilnej Horizon GO, umożliwiającej użytkownikom oglądanie ulubionych treści na wielu urządzeniach, także poza domem. Obecnie aplikacja dostępna jest na platformach Android TV, Amazon Fire TV oraz Apple TV.

Zobacz: Pajacyki: Wyciek z wanny emeryta uszkodził serwerownię UPC. Operator zażądał 400 tys. zł odszkodowania
Zobacz: UPC Polska wprowadza do oferty smartfony marki Samsung i podwaja pakiety internetowe
Zobacz: UPC oferuje sześć pakietów w promocyjnych cenach

Wzrosty w UPC Biznes

Duże wzrosty zanotowało także UPC Biznes. W trzecim kwartale 2019 roku operatorowi przybyło ponad 2,6 tysiąca klientów biznesowych, co oznacza wzrost o 7,5 tysiąca od początku roku. Ten wynik to efekt inwestycji w rozwój sieci sprzedaży oraz portfolio produktów, takich jak szybkie łącza internetowe, usługi podnoszące cyberbezpieczeństwo w firmach, a także rozwiązania mobilne.

Zwycięzcy programu UPC Think Big

UPC po raz kolejny wsparło przedsiębiorców i innowatorów społecznych, którzy dołączyli do szóstej edycji programu Think Big: Grow Smarter, aby rozwijać swoje innowacyjne projekty napędzane przez nowoczesne technologie. Jurorzy wytypowali Quantum CX jako zwycięzcę kategorii Think Transformation, Edward.AI w kategorii Think Customer, a wraz z Fundacją PFR wybrali również zwycięzcę w kategorii Think Social – projekt Leżę i Pracuję. Dodatkowo, wraz z Fundacją Digital Poland i PKO BP zostało wyróżnione za najbardziej inspirującą transformację cyfrową wśród korporacji.

Wyniki UPC Polska za 3Q2019 infografika

Zobacz: Wyniki Orange Polska za 3. kwartał: wyższe przychody i EBITDAaL. Przybywa klientów światłowodu i telefonii mobilnej
Zobacz: Wyniki T-Mobile Polska za 3Q2019 - wzrost bazy klientów oraz utrzymanie niskiego poziomu odejść klientów kontraktowych
Zobacz: Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat za 3Q2019 - usługi łączone (multiplay) cieszą się coraz większym zainteresowaniem

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC