W I kwartale Multimedia Polska miała 171,3 mln zł przychodów i 14,4 mln zł zysku netto. To odpowiednio wzrost o 8,4% i spadek o 22,9% względem I kwartału 2012 roku. Marża EBITDA wyniosła 51,5%.
W I kwartale Multimedia Polska miała 171,3 mln zł przychodów i 14,4 mln zł zysku netto. To odpowiednio wzrost o 8,4% i spadek o 22,9% względem I kwartału 2012 roku. Marża EBITDA wyniosła 51,5%.
EBITDA wyniosła w tym czasie 91 mln zł (wzrost o 11% względem pierwszego kwartału) procentowo wypracowały je:
- telewizja - 40,9% (spadek o 1,4 pkt. proc.),
- Internet - 39,8% (wzrost o 3,3 pkt. proc.),
- telefonia - 14,4% (spadek o 2,1 pkt. proc.)
31. marca Multimedia Polska miała 824,7 tys. klientów, którym świadczyła 1,776 mln usług:
- telewizyjnych - 1,009 mln (wzrost w I kwartale o 8,2 tys.),
- internetowych - 482 tys. (wzrost o 4,5 tys.),
- głosowych - 285 tys. (wzrost o 0,6 tys.).
ARPU na klienta w I kwartale wynosiło średnio 68,70 zł, a na usługę - 31,37 zł. W obu przypadkach jest to spadek o około 60 groszy.
Źródło tekstu: wł