DAJ CYNK

Wyniki Multimedia Polska po 1Q2016

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

W I kwartale przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 3,49% do 181 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 10,93 mln zł, czyli o 4,29% mniej niż przed rokiem.

W I kwartale przychody Grupy Multimedia Polska wzrosły o 3,49% do 181 mln zł w stosunku do odpowiadającego kwartału roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł 10,93 mln zł, czyli o 4,29% mniej niż przed rokiem.

W pierwszym kwartale przychody z segmentu telewizji stanowiły 49,85%, z Internetu 31,32%, z telefonii 13,67%, a pozostałe źródła stanowiły 5,17%.

Na koniec pierwszego kwartału Grupa Multimedia Polska świadczyła usługi na rzecz 826,9 tys. abonentów, z których 387,5 tys. korzystało z jednej usługi, 310,6 tys. korzystało z dwóch usług, a 128,9 tys. z trzech i więcej usług.

Na dzień 31 marca łącznie firma dostarczała swoim klientom 1,691 mln usług (RGU), czyli 70 tys. więcej (4,31% więcej) niż na koniec 1Q2015 r.:

  • usługi wideo - 827,2 tys. (wzrost o 5% rok-do-roku)
  • usługi internet - 533,1 tys. (wzrost o 1% rok-do-roku)
  • usługi głosowe - 275,7 tys. (spadek o 5% rok-do-roku)
  • pozostałe usługi (t.j. energia, monitoring, ubezpieczenia) - 55 tys. (wzrost o 246% rok-do-roku)

Wskaźnik liczby usług na jednego abonenta wzrósł do 2,04 (1,99 w 1Q2015). Średni miesięczny przychód (ARPU) na jednego abonenta wyniósł w I kwartale 69,50 zł wobec 66,4 zł przed rokiem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł