DAJ CYNK

Wyniki TelForceOne po 3Q2013

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

Po trzech kwartałach 2013 roku przychody ze sprzedaży Grupy TelForceOne wzrosły o 23% do 99,1 mln zł w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku. Blisko czterokrotnie wzrósł zysku netto i wyniósł 2,011 mln zł.

Po trzech kwartałach 2013 roku przychody ze sprzedaży Grupy TelForceOne wzrosły o 23% do 99,1 mln zł w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku. Blisko czterokrotnie wzrósł zysku netto i wyniósł 2,011 mln zł.

Wzrost sprzedaży został odnotowany we wszystkich grupach produktowych i kanałach dystrybucyjnych. Również na poziomie zysków Grupa może pochwalić się poprawą wyników. Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł o 40% (R/R) do 29,5 mln zł, a zysk operacyjny poprawił się o 53% (R/R) i wyniósł 4,8 mln zł.

Pod względem działalności operacyjnej okres od stycznia do września 2013 r. okazał się dobrym czasem dla Grupy TelForceOne. Odnotowaliśmy również zadowalającą sprzedaż telefonów myPhone Simple Life. W trzech pierwszych kwartałach tego roku sprzedaliśmy ponad 83 tys. sztuk zestawów telefonów o prostej funkcjonalności. Pomimo, że zwykle III kwartał w tym segmencie jest słabszy, tym razem udało nam się utrzymać poziom sprzedaży II kwartału - powiedział Wiesław Żywicki, wiceprezes Grupy TelForceOne.

Grupa rozwinęła także sprzedaż do sieci wielkopowierzchniowych oraz znacząco wzmocniła zakres współpracy z jednym ze swoich głównych kontrahentów - siecią sklepów Biedronka. Spółka Myphone kontynuowała z siecią Biedronka współpracę w zakresie dostaw tabletów i telefonów myPhone Simple Life i rozpoczęła dostarczanie drobnych urządzeń elektronicznych, stacjonarnych i mobilnych. Już w IV kwartale będzie można zobaczyć wyraźnie więcej produktów Grupy w ofercie tej sieci.

Konsekwentnie rozbudowywana jest także własna sieć sprzedaży detalicznej - Teletorium - która powiększyła się w ostatnim kwartale o 4 kolejne lokalizacje. Tym samym sieć liczyła na dzień 30 września 123 punkty handlowe.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: TelForceOne