DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 1Q2018

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Łączna liczba usług UPC na koniec I kwartału wyniosła 2 989 300 - w ciągu roku przybyło ich 33 800. Liczba klientów operatora to 1 432 600.



Łączna liczba usług UPC na koniec I kwartału wyniosła 2 989 300 - w ciągu roku przybyło ich 33 800. Liczba klientów operatora to 1 432 600.

W samym I kwartale UPC Polska dotarł z zasięgiem swoich usług światłowodowych do 21 600 nowych gospodarstw domowych, osiągając pułap 3,3 mln. Operator chwali się też, że w tym roku zwiększył liczbę usług internetowych o 5,5 tys. (do 1 145 200), telewizji o 2,8 tys. (do 1 026 700) i telefonii o 4,2 tys. (do 634 000).

UPC Polska intensywnie migruje klientów do platformy Horizon, z której na koniec I kwartału korzystało już 530 tys. klientów - o 60 tys. więcej niż na koniec 2017 roku. Z Connect Box korzysta natomiast 452 300 klientów - o 77 300 więcej niż przed kwartałem.

Istotnie zwiększyła się średnia szybkość łączy internetowych, z których korzystają klienci operatora. Obecnie to już 130 Mb/s, podczas gdy na koniec roku parametr ten wynosił 100 Mb/s.

Z kolei napływ nowych klientów zapewnić ma wprowadzona właśnie usługa Carrier Ethernet 2.0, która umożliwia sprawną obsługę oraz zarządzanie sieciami klientów, zapewnia ciągłość działania i bezpieczeństwo m.in. w usługach hotelarskich czy wirtualnych sieciach prywatnych.

Zobacz: UPC Polska wycofuje wniosek o przejęcie Multimedia Polska
Zobacz: UPC Polska będzie mieć nowego szefa

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: UPC

Źródło tekstu: UPC