Operator UPC Polska podsumował swoją działalność w 2019 roku i przedstawił kluczowe wyniki finansowe. Za najważniejsze dokonania firma uznała wzrost liczby klientów, wprowadzenie usług komórkowych, dalszą Giga Ekspansję oraz wysoki poziom obsługi klienta.
Jako główne wydarzenia w 2019 roku UPC Polska wymienia:
Na koniec czwartego kwartału liczba cyfrowych usług UPC Polska wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 4%. Na koniec 2019 roku 1 483 800 klientów UPC Polska korzystało z 3 167 600 cyfrowych usług.
Zobacz: UPC: 5 pakietów z Internetem GigaConnect i usługi komórkowe na 3 miesiące za darmo
Zobacz: UPC Polska: 22 nowe kanały w Horizon Go. W sumie: 157 kanałów
W IV kwartale 2019 liczba użytkowników internetu wzrosła o 18 200, do poziomu 1 229 600, co stanowi 58 100 więcej w ujęciu rok do roku. Liczba użytkowników modemu Connect Box była wyższa o 104 000 i wyniosła 704 000 na koniec 2019 roku. Wzrosty wynikały z dalszej ekspansji gigabitowego internetu, a także między innymi programu podnoszenia prędkości internetu, dzięki któremu średnia prędkość, z której korzystają klienci, na koniec roku wyniosła 250 Mb/s.
Zobacz: Wyniki UPC Polska za 3Q2019: więcej klientów, szybszy Internet, usługi mobilne
Liczba subskrybentów cyfrowej telewizji wzrosła o 6 200 w IV kwartale i o 26 000 w ujęciu rocznym, co dało łącznie 1 067 000. Liczba użytkowników platformy Horizon, w porównaniu z rokiem poprzednim, była wyższa o 88 000 i wyniosła 731 000. UPC rozszerzyło także liczbę platform, na których dostępna jest aplikacja Horizon GO. Obecnie z aplikacji można korzystać na Android TV, Amazon Fire TV oraz Apple TV.
W 2019 roku UPC Biznes odnotowało 12% wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego. Wynikał on przede wszystkim z pozyskiwania nowych klientów, których liczba wzrosła o prawie 9 000. Jak przekonuje operator, to efekt ciągłych inwestycji w sieć, w organizację sprzedaży i w portfolio produktów: szybki internet, telewizję biznesową, usługi zwiększające cyberbezpieczeństwo w firmach, a także rozwiązania mobilne.
Zobacz: UPC Biznes odświeża ofertę usług komórkowych