DAJ CYNK

Z Tidala w Play korzysta 300 tys. osób, celem jest milion

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Z darmowego Tidala w Play korzysta już ponad 300 tys. osób. To nie tylko niespotykana na polskim rynku wartość dodana, ale i zmiana muzycznych przyzwyczajeń klientów - przekonuje Play.

Z darmowego Tidala w Play korzysta już ponad 300 tys. osób. To nie tylko niespotykana na polskim rynku wartość dodana, ale i zmiana muzycznych przyzwyczajeń klientów - przekonuje Play.

Nie boję się użyć tego słowa - Play rewolucjonizuje rynek muzyczny w Polsce! Wraz z wprowadzeniem promocji "Muzyka przeszła do PLAY" zmieniamy nawyki dotyczące słuchania muzyki i skutecznie walczymy z piractwem. Problem nielegalnych źródeł muzyki, jak wszyscy wiemy, jest w naszym kraju bardzo duży. Streaming jest atrakcyjną alternatywą dla piractwa a dzięki PLAY, taka forma słuchania muzyki stała się bardzo popularna - korzysta z niej już 300 tysięcy naszych klientów. Nie będziemy oczywiście spoczywać na laurach. Walczymy o każdą osobę, która dzięki usłudze "Muzyka przeszła do PLAY" zrezygnuje z nielegalnych źródeł muzyki. A nasz cel? Chcielibyśmy aby było ich milion - mówi Grzegorz Skowron-Moszkowicz, dyrektor departamentu produktu i terminali P4.

Pod koniec stycznia sieć Play chwaliła się, że za sprawą jej oferty TIDAL stał się najpopularniejszym serwisem streamingowym premium w Polsce, detronizując tym samym Spotify. Sieć oferuje swoim klientom usługę za darmo przez dwa lata, dzięki czemu mogą oni na opłatach miesięcznych zaoszczędzić 480 zł. W zasobach serwisu znajduje się obecnie ponad 40 mln utworów i przeszło 100 tys. materiałów wideo.

Zobacz: Play daje Tidala za darmo swoim klientom

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: LoveBrands Relations