DAJ CYNK

Serce i Rozum zostają w reklamach Orange [wideo]

Q!

Wydarzenia

Wbrew informacjom, które można znaleźć w sieci, Serce i Rozum nie rozstaną się z kampaniami reklamowymi Telekomunikacji Polskiej - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Rebranding Telekomunikacji Polskiej na Orange nie będzie miał na to wpływu.

Wbrew informacjom, które można znaleźć w sieci, Serce i Rozum nie rozstaną się z kampaniami reklamowymi Telekomunikacji Polskiej - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Rebranding Telekomunikacji Polskiej na Orange nie będzie miał na to wpływu.

Serce i Rozum to dwaj bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej, którzy cieszą się ciągle rosnącą popularnością. Obecnie ich stronę w serwisie społecznościowym Facebook lubi już ponad 1 mln użytkowników.

W sieci pojawiły się jednak informacje, że dwaj bohaterowie występować będą w reklamach operatora tylko do końca 2012 roku. Miało być to związane z rebrandingiem Telekomunikacji Polskiej na Orange, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

W przesłanym TELEPOLIS.PL przez Biuro Prasowe Telekomunikacji Polskiej oświadczeniu przeczytać możemy, że informacja, że z końcem roku Serce i Rozum znikną z kampanii reklamowych Orange Polska, jest nieprawdziwa. Najlepszym dowodem jest koncept "przeprowadzki " Serca i Rozumu z Telekomunikacji Polskiej do Orange. Nasi bohaterowie mają dzisiaj ponad milion fanów na facebooku i nadal będą cieszyć obecnych i przyszłych klientów Orange. Co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości.



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł