DAJ CYNK

Dwie akcje promocyjne Sony Mobile

LuiN

Sprzęt

Sony Mobile Communications uruchamia dziś kolejną akcję pro-sprzedażową: Xtra Listopad. W poniedziałek 7 listopada ruszyła natomiast druga runda projektu Wojażer, w którym najnowszy model Xperii XZ testuje pięć drużyn fanów Sony na Instagramie.

Sony Mobile Communications uruchamia dziś kolejną akcję pro-sprzedażową: Xtra Listopad. W poniedziałek 7 listopada ruszyła natomiast druga runda projektu Wojażer, w którym najnowszy model Xperii XZ testuje pięć drużyn fanów Sony na Instagramie.

Po akcji Xtra Październik, Sony kontynuuje serię działań, dzięki którym każdy nabywca wybranych modeli smartfonów Xperia może otrzymać wartościowy prezent. Wcześniej były to słuchawki oraz SmartWatch 3, teraz z kolei do rąk użytkowników Xperii trafi stacja dokująca DK52 oraz zestaw 12 produkcji filmowych do wyboru.

Z promocji mogą skorzystać osoby, które od 1 do 30 listopada 2016 roku dokonały zakupu telefonu Xperia X, Xperia XA lub Xperia X Performance. Producent już zapowiada analogiczne akcje na grudzień i styczeń.

Oprócz stacji dokującej Sony udostępnia nabywcom nowych modeli Xperii 12 popularnych filmów do wyboru z liczącej 120 pozycji biblioteki, które można obejrzeć na smartfonie - informacja o tym jak pobrać filmy pojawi się na Xperia Lounge. To między innymi takie hity filmowe, jak "Zakładnik z Wall Street", "Hotel Transylwania 2", "Wstrząs", "Angry Birds", "Piksele", "Whiplash", "Django" i wiele innych.

Akcja obejmuje urządzenia zakupione w następujących sklepach i sieciach handlowych oraz operatorskich: Neonet, Media Markt, Saturn, Komputronik, Sony Centre, T-Mobile, a także w e-shopach (sklepach internetowych) Media Expert, EURO RTV AGD, Redcon, Xkom, 4CV, 2bis.pl, Orange, Play, Plus i w oficjalnym sklepie Sony Mobile w Strefie Marek na portalu Allegro.pl.



Ponadto, w poniedziałek 7 listopada ruszyła druga tura autorskiego projektu Sony Mobile, skierowanego do fanów Xperii aktywnych w serwisie Instagram - Wojażer. Tak jak w pierwszej rundzie, Instagramerzy mogą przez tydzień testować najnowszy smartfon Sony Xperia XZ. Tym razem jednak walkę między sobą stoczą drużyny fanów Xperii, stworzone przez pięcioro partnerów Sony na Instagramie: Dominikę Koszowską, Mateusza Jaszaka, Łukasza Gurbiela, Szymona Koszczuka i Pawła Charkiewicza.

Przez pięć tygodni pięć pięcioosobowych drużyn będzie publikowało na Instagramie kolejne zdjęcia wykonane smartfonami Xperia XZ od Sony. Zwycięży drużyna, która zgromadzi pod swoimi fotografiami najwięcej komentarzy. Autorzy najlepszych zdjęć, które zostaną zaprezentowane na Instagramie w trakcie drugiej rundy projektu Wojażer otrzymają cenne nagrody, w tym najnowsze modele Xperii.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Sony