DAJ CYNK

T-Mobile odpalił zupełnie nowy serwis do zarządzania kontem użytkownika

Mieszko Zagańczyk

Sprzęt

T-Mobile wprowadza zupełnie nowy serwis do zarządzania kontem

T-Mobile poinformował o uruchomieniu nowego serwisu „Mój T-Mobile” do zarządzania kontem użytkownika. Na razie o jego zaletach będą mogli się przekonać klienci abonamentowi, których operator zachęca do oceniania witryny w ankiecie.

Magentowy operator przekonuje, że nowy serwis „Mój T-Mobile” został zaprojektowany zgodnie z zasadą  „Wszyscy i wszystko w jednym miejscu”, z myślą o wygodzie i przyjaznej samoobsłudze. Witryna powstała od podstaw. Zaprojektowane i zbudowane od początku zostały wszystkie kluczowe dla klientów procesy i strony – główny pulpit, podstrona płatności, logowanie, sprawdzanie listy połączeń czy kontrola zużycia usług. 

Docelowo nowy „Mój T-Mobile” zastąpi obecny serwis internetowy i będzie dostępny dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i małych firm. Uruchomiona właśnie pierwsza, podstawowa wersja dostępna jest dla klientów abonamentowych. Na podstawie ich doświadczeń serwis ma być rozwijany tak, by ostatecznie objąć również pozostałe grupy. Użytkownicy będą mogli przekazać swoje spostrzeżenia w ankiecie dostępnej po zalogowaniu się do serwisu.

T-Mobile obiecuje szybkie, płynne i niezawodne nawigowanie po serwisie. Witryna stworzona jest w responsoryjnej technologii RWD, co oznacza, że klienci skorzystają z niej komfortowo nie tylko na komputerach, ale też na urządzeniach mobilnych.

T-Mobile wprowadza zupełnie nowy serwis do zarządzania kontem

Zobacz: T-Mobile rusza z testami niezależnego 5G Stand Alone

Co klienci znajdą w serwisie „Mój T-Mobile”?

Logując się do nowego serwisu, klienci znajdą teraz na jednym pulpicie wszystkie numery oraz usługi w T-Mobile – zarówno swoje, jak i bliskich – i zapłacą za nie jednym kliknięciem. 

Klienci T-Mobile, którzy korzystają z aplikacji mobilnej, po zalogowaniu się od strony powinni zdaniem operatora poczuć się jak u siebie. Mechanika zarządzania numerami i usługami jest w obu miejscach taka sama, a nowy, uspójniony z aplikacją design pozwala szybko odnaleźć się w serwisie. 

/images/2021/12/T-Mobile-wprowadza-zupelnie-nowy-serwis-do-zarzadzania-kontem-3.jpg

Zarówno portal, jak i aplikacja mobilna mają wspólny fundament funkcjonalny oraz technologiczny. Dzięki temu zaktualizowane informacje są także widoczne na obu platformach natychmiastowo, a użytkownik może płynnie przełączać się między nimi. Znajomy dla użytkowników aplikacji będzie w serwisie widżet płatności na start, sposób prezentacji usług na pierwszym ekranie serwisu, danych o zużyciach, a także metoda prezentacji kosztów czy ikony.

Serwis dostępny jest dla klientów pod adresem: https://nowymoj.t-mobile.pl. Osoby zainteresowane korzystaniem z dotychczasowej wersji portalu mogą natomiast dalej go odwiedzać – przez najbliższe miesiące obie wersje będą funkcjonować równolegle.

Zobacz: T-Mobile ma nowe promocje w Heyah na kartę i Tu Biedronka
Zobacz: T-Mobile rozdaje nielimitowany Internet na święta

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: T-Mobile

Źródło tekstu: T-Mobile