DAJ CYNK

Ubezpieczenie Plus - na wszelki wypadek

LuiN

Sprzęt

Plus we współpracy z PZU i Regenersis wprowadził usługę dla wszystkich swoich klientów Ubezpieczenie Plus.

Plus we współpracy z PZU i Regenersis wprowadził usługę dla wszystkich swoich klientów Ubezpieczenie Plus.

Plus będzie oferował swoją nową usługę dzięki współpracy z PZU - największym polskim ubezpieczycielem oraz Regeneris - wiodącym dostawcą usług serwisowych. Niezależnie czy dojdzie do awarii na gwarancji producenta czy do uszkodzenia sprzętu nie objętego naprawami gwarancyjnymi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kurier odbierze go od klienta i dostarczy do serwisu bez dodatkowych kosztów.

Naprawa telefonu nastąpi w ciągu kolejnych 48 godzin, zaś w przypadku laptopa, tabletu, bądź konsoli - w ciągu 7 dni. W ubezpieczeniach funkcjonujących na rynku do tej pory czas naprawy wynosił do 30 dni. Skrócony czas oczekiwania jest szczególnie ważny dla użytkowników, dla których smartfon lub tablet jest codziennym narzędziem pracy.

Jeśli urządzenie nie będzie się kwalifikowało do naprawy - zostanie wymienione. Ubezpieczenie obejmuje również rabunek telefonu lub jego utratę podczas włamania np. z zamkniętego samochodu - w takiej sytuacji klient otrzymuje nowy sprzęt. W Ubezpieczeniu Plus nie ma ograniczeń ilości zgłaszanych szkód, ponadto klienci nie mają tzw. udziału własnego w szkodzie.

Plus jako jedyna sieć spośród oferujących ubezpieczenia sprzętu, zapewnia swoim klientom darmowy transport uszkodzonego urządzenia do serwisu i z powrotem po naprawie.

Ubezpieczenie Plus gwarantuje:

  • 24 godziny na odbiór i zwrot sprzętu;
  • 48 godzin czas naprawy telefonu/smartfonu (dla pozostałych urządzeń 7 dni);
  • brak kosztów transportu - zamówienie kuriera i pokrycie kosztów transportu;
  • pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku awarii na gwarancji producenta;
  • pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku wystąpienia uszkodzenia np. zbicie wyświetlacza lub zalanie;
  • nowe urządzenie, jeśli klient straci urządzenie w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem.

Dodatkowo Ubezpieczenie Plus zapewnia:
  • ochronę, niezależnie od kraju, w którym doszło do zdarzenia
  • serwis na terenie całej Polski
  • kompleksową ochronę (z uszkodzeniem mechanicznym, czy zalaniem włącznie).

Laptopy, tablety, konsole VIP Service VIP Service + przedłużona gwarancja VIP Service + przedłużona gwarancja + uszkodzenie
Składka 3,99 zł 14,99 zł 19,99 zł

Telefony według ceny poza promocją VIP Service VIP Service + przedłużona gwarancja VIP Service + uszkodzenie VIP Service + przedłużona gwarancja + uszkodzenie
0 - 599 zł 3,99 zł 4,99 zł 8,99 zł 11,99 zł
600 - 999 zł 3,99 zł 4,99 zł 10,99 zł 14,99 zł
powyżej 1000 zł 3,99 zł 4,99 zł 18,99 zł 22,99 zł

Oferta kierowana jest do klientów Plus Abonament, którzy podpisują nową umowę lub przedłużają dotychczasową umowę kupując nowe urządzenie. Obecnie usługa jest dostępna w Salonach Firmowych Plusa i będzie sukcesywnie uruchamiana w całej sieci sprzedaży.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus, wł