Użytkownicy najnowszego smartfonu Apple'a są na ogół bardzo zadowoleni z niego. Jednak poziom ich satysfakcji z jednej funkcji jest zaskakująco niski.
iPhone X to urządzenie, w którym wprowadzono kilka rewolucyjnych zmian. Wyświetlacz OLED z wcięciem, brak przycisku Home oraz zaawansowany skaner 3D twarzy to tylko niektóre z nich. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Tech.pionions, użytkownicy najnowszego smartfonu Apple'a są w wysokim stopniu usatysfakcjonowani ze swoich urządzeń oraz z oferowanych przez nie funkcji. Z jednym wyjątkiem - zaledwie 20% ankietowanych było zadowolonych z cyfrowego asystenta Siri.
(źródło: Tech.Pinions)
Coraz więcej firm rozwija własnych "asystentów", a te najbardziej znane to Google Assistant, Alexa Amazonu i Cortana Microsoftu. O ile jednak konkurencyjne w stosunku do produktu Apple'a rozwiązania są coraz lepsze, to Siri wydaje się stać w miejscu. Wystarczy sobie przypomnieć konferencję z 12 września ubiegłego roku, kiedy iPhone X został publicznie zaprezentowany. Tam ważniejsze od cyfrowego asystenta były animoji, którym poświęcono prawdopodobnie najwięcej czasu.
Zobacz: Cortana pokonuje Siri, Alexę i asystenta Google wśród klientów biznesowych
Źródło tekstu: Tech.pionions, wł