Bunt w T-Mobile. Przedstawiciele handlowi protestują przeciwko zmianom

Redakcja TELEPOLIS.PL otrzymała anonimowy list od pracowników i współpracowników T-Mobile Polska, w którym informują o proteście przedstawicieli handlowych z kanału sprzedaży bezpośredniej (D2D).

Marian Szutiak (msnet)
48
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Bunt w T-Mobile. Przedstawiciele handlowi protestują przeciwko zmianom

W związku z brakiem współpracy między centralą T-Mobile a kadrą zarządzającą kanałem sprzedaży D2D w dniu dzisiejszym wszyscy Kierownicy grup sprzedażowych w całej Polsce przeszli na urlopy. Kanałem sprzedaży przedstawicieli handlowych obecnie nie ma kto zarządzać w polskiej spółce grupy Deutsche Telekom.

– czytamy w liście, który dotarł do redakcji TELEPOLIS.PL

Dalsza część tekstu pod wideo

Z listu wynika, że bezpośrednią przyczyną protestu jest zatrudnienie nowego managera sprzedaży i obsługi klienta, co miało doprowadzić do odejścia uznanego managera sprzedaży D2D, podobno z wieloletnim doświadczeniem. Pracownicy zarzucają nowemu managerowi, że ten nie cieszy się dobrą opinią w branży telekomunikacyjnej.

Pracownicy i współpracownicy wyrazili brak zgody na zmiany personalne w firmie, a także niekorzystne warunki współpracy:

  • brak podstawowych narzędzi pracy dla przedstawicieli handlowych w porównaniu do warunków pracy w konkurencji,
  • coraz niższe stawki prowizyjne za pozyskanych klientów,
  • brak komunikacji korporacyjnej z pracownikami działu D2D,
  • obecne zmiany personalne, które z perspektywy czasu spowodują zmianę pracodawcy na innego.

Co na to T-Mobile Polska?

T-Mobile w krótkim oświadczeniu dla TELEPOLIS.PL zaprzecza powyższym zarzutom i sugeruje, że za protestem może stać były pracownik, który nie odszedł sam, tylko został zwolniony, a ponadto nie był managerem sprzedaży D2D, tylko managerem regionu D2D.

Nie zgadzamy się z tymi zarzutami, ale nie możemy komentować szczegółowo anonimowej i nieprecyzyjnej wiadomości.

W szczególności nieprawdziwe są zarzuty dotyczące zarządzania czy systemu prowizyjnego. Nieustannie usprawniamy swoje procesy i sposób prowadzenia działalności, także poprzez zmiany organizacyjne i decyzje personalne. Nie możemy wykluczyć, że publikacja ta powstała z inspiracji osoby, z którą rozwiązano umowę o pracę z przyczyn leżących po stronie pracownika.

– przekazało redakcji TELEPOLIS.PL biuro prasowe T-Mobile Polska

Icon

48 komentarzy

Zaloguj się, by śledzić dyskuję
Dołącz do użytkowników, pisz bez limitu, śledź odpowiedzi oraz reakcje na swoje komentarze. Nie przegap ważnych rozmów!Możesz dodać 3 komentarze w ciągu 14 dni
Avatar autora komentarza
Dodaj komentarz
Telepolis - gif