DAJ CYNK

10 tys. klientów aktywowało usługę MyWallet w T-Mobile

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Usługa płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass telefonem NFC z usługą MyWallet przyciąga coraz liczniejsze grono odbiorców. Osiągnięcie liczby 10 tys. aktywacji zajęło T-Mobile mniej niż 5 miesięcy.

Usługa płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass telefonem NFC z usługą MyWallet przyciąga coraz liczniejsze grono odbiorców. Osiągnięcie liczby 10 tys. aktywacji zajęło T-Mobile mniej niż 5 miesięcy.

Usługa została komercyjnie wdrożona pod koniec października 2012 roku. Jest to pierwsze tak zaawansowane rozwiązanie pozwalające na oferowanie płatności i innych usług działających w oparciu o technologię NFC - przekonuje biuro prasowe T-Mobile.

Z usługi mogą korzystać klienci sieci T-Mobile, którzy posiadają jeden z 8 certyfikowanych modeli telefonów wyposażonych w technologię NFC, oraz odpowiednią kartę SIM. Obecnie klienci mogą instalować w swoich telefonach karty debetowe lub kredytowe czterech banków: Raiffeisen Polbank, mBank, Getin i Noble.

W przeprowadzonym przez PTC badaniu 87% respondentów zadeklarowało, że słyszało o usługach płatności zbliżeniowych telefonem. Ponad połowa właściwie wskazała nazwę usługi MyWallet i oferującego ją operatora.

T-Mobile prowadzi w tej chwili rozmowy z kilkoma bankami nt. umieszczenia oferowanych przez nich kart debetowych i kredytowych. Jednocześnie trwają prace nad zaoferowaniem klientom usług poza finansowych.



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile