90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar to elementy nowej akcji Huawei promującej sklep z aplikacjami AppGallery. Producent będzie nas zachęcał do udziału w akcji pełną rozmachu kampanią w telewizji i internecie.
W promocji akcji weźmie udział ambasador marki, czyli Robert Lewandowski.
Zobacz: Płacąc w grze pobranej z Huawei AppGallery, odzyskamy wydatki w postaci Punktów Huawei
Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z prezentów Huawei, muszą pobrać aplikację ze sklepu AppGallery, zarejestrować się w niej oraz odebrać kod w sekcji „Prezenty” w AppGallery.
Promocje, które ruszą 2 lipca, skierowane są zarówno do użytkowników starszych urządzeń marki z Google Mobile Services, jak i produktów nowej generacji bazujących na Huawei Mobile Services, takich jak smartfony Huawei Mate 30 Pro, Mate Xs, P40, P40 Pro, P40 lite, P40 lite E oraz Y5p i Y6p, a także tablety MatePad Pro i MatePad T8.
Aktualne oferty i promocja dostępne dla użytkowników sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery znajdują się na dedykowanej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/.
Zobacz: Rabat do 400 zł czeka dla klientów sklepu huawei.pl
Lipcowa kampania promująca AppGallery prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych (dwie wersje spotu, 15- i 30-sekundowa) i w kanałach digital.
W kanałach digital ważnym punktem kampanii będzie wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei. Kampania będzie również komunikowana na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.
Zobacz: Huawei Apps Up – konkurs dla deweloperów z całego świata. Nagrody o wartości miliona dolarów!
Zobacz: Huawei na TikToku rozdaje słuchawki FreeBuds 3i
Źródło tekstu: Huawei