Błąd programistyczny, który ujawnił się przy dużym obciążeniu, był odpowiedzialny za problemy ze sklepem Orange - tak przynajmniej napisał rzecznik pomarańczowego operatora.
Osoby chcące skorzystać z czarnopiątkowej oferty sieci Orange spotkała dzisiaj przykra niespodzianka. Jak łatwo możemy przeczytać w komentarzach pod
tą wiadomością, wielu z naszych czytelników doświadczyło dziwnego zachowania się strony sklepu, w tym podmiany danych osobowych na inne, a także wielu innych problemów. W pewnym momencie strona zupełnie przestała działać. Do sprawy odniósł się na Twitterze rzecznik prasowy Orange Wojciech Jabczyński:
Bardzo przepraszam za sytuację. Była ona spowodowana błędem programistycznym, który pojawiał się dopiero przy dużym obciążeniu serwisu. Został szybko wyeliminowany o godz. 8:40. Osoby, których dotyczył problem z danymi zostaną przez nas powiadomione.
Bardzo przepraszam za sytuację. Była ona spowodowana błędem programistycznym, który pojawiał się dopiero przy dużym obciążeniu serwisu. Został szybko wyeliminowany o godz. 8:40. Osoby, których dotyczył problem z danymi zostaną przez nas powiadomione. https://t.co/KYPqFomvso
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) 24 listopada 2017
Źródło tekstu: Orange, wł