DAJ CYNK

Huawei: dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy sprzętu

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Huawei przygotował kolejne udogodnienia serwisowe dla klientów. Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy. 

Niedawno informowaliśmy o jednym z nowych ułatwień dla posiadaczy sprzętu Huawei, którzy muszą skorzystać z serwisu napraw – czyli usługi door-to-door. Teraz producent wprowadza jeszcze jeden bonus: dodatkowy miesiąc gwarancji.

Zobacz: Huawei Mate Xs już dostępny w sprzedaży. Producent zapowiada też P40

Oznacza to, że urządzenie, którego gwarancja wygasa 30 kwietnia, będzie można naprawić na tych samych warunkach do 30 maja. Oferta może zostać wydłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji związanej z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemicznego. 

Zobacz: Huawei: laptopy, w tym MateBook D 15, w nowych cenach i z prezentem. Nawet 700 zł taniej

Door-to-door: kurier i dezynfekcja

Nowa oferta współgra z prezentowaną wcześniej bezpłatną usługą door-to-door na urządzenia objęte gwarancją. Zepsute smartfony, tablety czy inne urządzenia można oddać do serwisu bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera, a sprzęt wraca do właściciela zdezynfekowany. Oferta ta potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Smartfony można również bezpłatnie zdezynfekować za pomocą promieni UV we flagowym salonie serwisowym Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie.

Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei do serwisu można złożyć:

  • na stronie internetowej Huawei Wsparcie, 
  • z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki,
  • kontaktując się z infolinią Huawei.

Zobacz: Huawei otwiera flagowy salon serwisowy w Warszawie. Dla 200 osób opaska Band 4 w prezencie
Zobacz: Konkurs Huawei: opisz podróż z laptopem i wygraj plecak warty 149 zł
Zobacz: Huawei rozdaje bonusy za zakupy w AppGallery: e-booki, audiobooki, zestaw kinowy, podcasty 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News