DAJ CYNK

Już 1/3 klientów Virgin Mobile zarejestrowała swój numer

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

W ciągu 3 miesięcy prawie 150 tys. klientów Virgin Mobile zarejestrowało swój numer - pomimo braku własnej sieci sprzedaży.

W ciągu 3 miesięcy prawie 150 tys. klientów Virgin Mobile zarejestrowało swój numer - pomimo braku własnej sieci sprzedaży.

Klienci Virgin Mobile mogą zarejestrować swoje numery na kartę zarówno bez wychodzenia z domu - z pomocą darmowego kuriera, jak i w blisko 7 tys. punktów partnerskich sieci, które do końca roku rozszerzone mają być do kilkudziesięciu tysięcy.

Klienci, którzy zakupili nowy starter, muszą zarejestrować go, aby usługa została uruchomiona. Natomiast użytkownicy, którzy aktywowali swoją kartę przed 25 lipca, na rejestrację mają czas do 1 lutego 2017 roku. W przypadku niedopełnienia obowiązku - usługi zostaną wyłączone.

Każdy klient rejestrujący numer w Virgin Mobile otrzymuje bonus w postaci zwrotu 50% wartości pakietów #WSZYSTKO: #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ lub #DLAMNIESUPER przez dwa okresy rozliczeniowe.

W odróżnieniu od konkurentów nie licytujemy się na kwoty doładowania ważne tylko przez 30 dni, gdzie klient w praktyce ma małą korzyść i może wykorzystać około 30 zł - wyjaśnia Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile. My za rejestrację numeru dajemy bonus w postaci zwrotu na saldo 50% wartości wybranych pakietów przez dwa okresy rozliczeniowe, co przy najwyższym pakiecie daje zwrot do 59 zł. To bonus, który pozwala realnie obniżyć koszty usług telekomunikacyjnych przez dwa miesiące.

Kartę Virgin Mobile można zarejestrować w 1785 kioskach sieci RUCH, 85 punktach Telakces, na wszystkich 190 stacjach Statoil, w 693 lokalizacjach sieci Inmedio, Relay, Virgin, 1Minute i w 4031 niezależnych punktach partnerskich. W każdym z blisko 7 tys. punktów w całej Polsce można zarejestrować karty już aktywne oraz nowe.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Virgin Mobile