Od 6 czerwca w ofercie T-Mobile na kartę dostępne będą dwa nowe warianty. Ich główne atrybuty to pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i Supernet Video.
Dostępny w nowych ofertach hit usługowy (określenie operatora) Supernet video to przede wszystkim ukłon w stronę kibiców piłki nożnej, którzy chcą móc oglądać internetowe transmisje meczów Mistrzostw Świata bez obawy, że skończy im się pakiet danych.
Chcemy zwrócić na siebie uwagę klientów, nie pseudo-promocjami, lecz dostarczaniem takich rozwiązań, które przedstawiają realną wartość i - jak w tym przypadku - zdejmują limity i ograniczenia. Po prostu niwelują problem. Wśród przychodzących do naszej sieci coraz więcej jest klientów młodych, tylko w ostatnich miesiącach aż o 15% wzrósł ich udział w całej grupie. Nie ma co powtarzać, jak ważny jest dla nich kontent, a zwłaszcza video, oglądane przede wszystkim na smartfonach - powiedział Piotr Bubak, odpowiedzialny w T-Mobile za marketing dla rynku prywatnego. Chcemy przyciągać coraz więcej młodych użytkowników, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć nowe profile ofertowe w T-Mobile na kartę: przystępne cenowo, proste ale kompleksowo odpowiadające na potrzeby. Żeby każdy mógł bez wątpliwości rozpocząć swoją przygodę z najlepszą siecią.
Zobacz: regulamin usługi "Supernet Video"
Przejdźmy do nowych ofert. Powiększą one portfolio prepaidowe magentowej sieci o dwie propozycje:
Źródło tekstu: T-Mobile