DAJ CYNK

Płatne połączenie z BOK w aplikacji Mój Orange

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Nowa wersja mobilnej aplikacji Mój Orange wprowadza płatne połączenia z Biurem Obsługi. To nie koniec "udogodnień".



Nowa wersja mobilnej aplikacji Mój Orange wprowadza płatne połączenia z Biurem Obsługi. To nie koniec "udogodnień".

Do tej pory jedyną metodą na bezpłatne połączenie z konsultantem Orange było skorzystanie z aplikacji mobilnej Mój Orange. Po jej aktualizacji do najnowszej wersji 4.1 (dostępnej od dwóch dni), funkcja ta działa jednak inaczej. Nadal możemy połączyć się z konsultantem, ale za połączenie zapłacimy 0,29 zł za minutę! Obecnie jedyną darmową formą kontaktu z BOK pozostaje chat dostępny w aplikacji mobilnej oraz na stronach orange.pl.

Warto pamiętać, że aktualizacja jest dobrowolna. Jeśli nie zaktualizujemy aplikacji do wersji 4.1, połączenia z BOK pozostaną darmowe. W przyszłości zapewne aktualizacja zostanie wymuszona, np. poprzez blokowanie niektórych funkcji.

Kolejną zmianę mogą zobaczyć osoby korzystające z formularza kontaktowego "Zgłoś sprawę" dostępnego na stronach Orange. 21 grudnia formularze zostały całkowicie wyłączone. Wszystkie zgłoszenia można obecnie kierować listownie, e-mailowo ([email protected]), telefonicznie lub podczas chatu z doradcą.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł