T-Mobile porzucił plany stworzenia programu lojalnościowego dla swoich klientów, choć prace nad nim trwały - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.
Przypomnijmy, że Era Premia została zlikwidowana 6. września 2011 roku. Po tym czasie kilkukrotnie padały informacje ze strony przedstawicieli telekomu, że program zostanie zastąpiony nowym.
Zobacz: 6. września koniec Era Premia.
Ostatnie informacje na ten temat można znaleźć w wywiadzie Grzegorza Borsa, członka zarządu telekomu, który został udzielony TELEPOLIS.PL w lutym 2012 roku. Mowa była wtedy o horyzoncie 12 miesięcy.
Zobacz: Bors: nowa oferta Heyah będzie istotną zmianą rynku i reguł gry.
Przez jakiś czas przygotowywaliśmy własny program lojalnościowy dla naszych klientów. Do zastanowienia się nad kontynuacją projektu skłoniły nas wysokie koszty przygotowania, prowadzenia programu i jego promocji, a także opublikowane przez Instytutu ARC Rynek i Opinia wyniki raportu "Monitor, programów lojalnościowych". W komentarzu do niego można przeczytać, że pomiędzy pierwszym badaniem w 2011 roku, a drugim rok później, z 36% do 57% wzrosła liczba osób deklarujących uczestnictwo w tylko jednym programie. Jednocześnie z 55% do 48% spadła ilość osób deklarujących uczestnictwo w takich programach - napisało w odpowiedzi na pytanie TELEPOLIS.PL biuro prasowe T-Mobile.
Jak dodano, ten spadek popularności programów lojalnościowych był jednym z elementów, które skłoniły operatora do pójścia inną drogą. Pieniądze, które miał pochłonąć projekt zostały przeznaczone na finansowanie dodatkowych bonusów dla klientów przy podpisywaniu lub przedłużaniu umowy i na organizację specjalnych promocji dla osób doładowujących.
Programy lojalnościowe dla swoich klientów ma Orange (Payback) oraz Plus (5 Plus). Play zawsze informował, że nie planuje tego typu działań.
Wszystkich głosujących: 672
Źródło tekstu: wł