DAJ CYNK

Technicy Orange wynagrodzą spóźnienia

msnet

Taryfy, promocje, usługi

Klienci pomarańczowej sieci, którzy będą czekać na naprawę uszkodzeń linii telefonicznej dłużej niż 8 dni, mogą liczyć na upominek od operatora.



Klienci pomarańczowej sieci, którzy będą czekać na naprawę uszkodzeń linii telefonicznej dłużej niż 8 dni, mogą liczyć na upominek od operatora.

Już 24 sierpnia bieżącego roku w Orange wystartuje akcja dotycząca klientów pomarańczowej sieci, którzy korzystają z usług dostarczanych przy użyciu kabli miedzianych. Jeśli obsługa powstałych awarii będzie dłuższa niż 8 dni, otrzymają oni gadżety w postaci biletów do kina lub powerbanka.

Akcja będzie dotyczyć wszystkich uszkodzeń przeterminowanych "otwartych" (obsługiwanych aktualnie przez pomoc techniczną), które wynikają z siły wyższej lub występują na obszarach objętych siłą wyższą. Upominek zostanie przekazany przez technika, gdy ten usunie uszkodzenie i przywróci poprawność działania usług.

Klienci w momencie otrzymywania gadżetu od technika mogą usłyszeć z jego ust następujący komunikat:

Usterka została naprawiona, zweryfikowałem poprawność działania usługi. Lato to okres licznych anomalii pogodowych i w tym czasie odnotowujemy znacznie większą liczbę uszkodzeń i awarii. Ma to bezpośredni wpływ na terminy napraw, chociaż staramy się usunąć je w możliwie jak najkrótszym czasie. Przepraszam za dotychczasowe niedogodności, które Pana/Panią spotkały. W ramach przeprosin proszę przyjąć od Orange drobny upominek - bilet do kina / powerbank.

Do widzenia, życzę miłego dnia.


Jak dowiedziała się redakcja TELEPOLIS.PL, zwykle termin usunięcia awarii wynosi 48 godzin, z czego partner operatora dostaje 20 do 30 godzin. Na łącza kablowe jest maksymalnie 7 dni, ale z tym bywa różnie, szczególnie w czasie wystąpienia klęsk, czyli tzw. "siły wyższej".

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł

Tagi: orange