DAJ CYNK

Usługa MyWallet teraz także w Banku BPH

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Od 9 kwietnia do grona osób mogących korzystać z usługi MyWallet - mobilnego portfela w telefonie - dołączyli klienci Banku BPH.

Od 9 kwietnia do grona osób mogących korzystać z usługi MyWallet - mobilnego portfela w telefonie - dołączyli klienci Banku BPH.

Przez pierwszy rok klienci Banku BPH mogą korzystać z usługi MyWallet całkowicie bezpłatnie. Po tym okresie wystarczą minimum 4 transakcje miesięcznie, aby usługa pozostała darmowa. W przeciwnym razie - miesięczna opłata wyniesie 3 zł.

Bank BPH to po T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank, mBank, eurobank, Raiffeisen Polbank, Getin Bank i Noble Bank już ósma marka bankowa uczestnicząca w projekcie.

Od początku stawiamy na możliwe największą dostępność naszej nowej usługi - smartfonami płacić mogą klienci posiadający jakąkolwiek kartę MasterCard naszego banku. Oferujemy ich w tej chwili dziewięć: pięć do konta oraz cztery kredytowe. Wszystkie można zapisać na karcie SIM w telefonie - mówi Krzysztof Łęgowski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku BPH.

Usługa MyWallet dostępna jest dla każdego - wystarczy odpowiednia karta SIM od T-Mobile i jeden z szerokiego portfolio dostępnych w T-Mobile telefonów obsługujących płatności zbliżeniowe. T-Mobile konsekwentnie zwiększa liczbę partnerów bankowych dzięki czemu MyWallet umożliwia zintegrowanie największej na rynku liczby kart debetowych i kredytowych ułatwiając najwygodniejsze zbliżeniowe płatności mobilne - powiedział Jacek Komaracki, Dyrektor Departamentu Współpracy z Partnerami - Usługi Finansowe.

Wraz z rozwojem samej usługi rośnie również zasięg punktów, w których można zapłacić bezgotówkowo. Według najnowszych danych w Polsce liczba terminali obsługujących płatności bezgotówkowe przekroczyła już 400 000 stawiając nasz rynek w gronie światowych liderów rozwoju płatności bezgotówkowych, w tym zbliżeniowych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile