DAJ CYNK

Virgin Mobile kończy z ważną usługą dla „karciarzy”. Co w zamian?

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Masz Virgin Mobile na kartę? Sprawdź, co się zmieni

Operator Virgin Mobile zapowiedział wprowadzenie zmian dla klientów oferty na kartę. Dotyczą one logowania do serwisu samoobsługowego oraz doładowań.

Virgin Mobile wyłącza usługę 

Idą zmiany dla użytkowników Virgin Mobile na kartę. Już 1 marca 2023 roku stracą oni dostęp do dotychczasowego serwisu samoobsługowego, działającego na stronie virginmobile.pl oraz w aplikacji mobilnej Virgin Mobile. Z serwisu tego na dotychczasowych zasadach będą mogli korzystać tylko osoby korzystające z oferty abonamentowej "Dziewicy".

Od 1 marca użytkownicy Virgin Mobile na kartę będą mogli się zalogować do aplikacji mobilnej Play24. Jak informuje fioletowy operator:

W aplikacji można na bieżąco śledzić stan swojego konta, doładować je czy aktywować i dezaktywować pakiety. Aplikacja Play24 dostępna jest do pobrania za darmo w Sklepie Play lub App Store. Do Play24 Abonenci ofert Virgin Mobile na Kartę zalogują się swoim numerem telefonu w Virgin Mobile i kodem PIN ustalonym podczas pierwszego logowania.

Zobacz: Play dał ciała, ale ugłaszcze klientów prezentami
Zobacz: Operator odjechał. Ukarał Polaków, bo wysłali zbyt dużo życzeń

Zmiana w doładowaniach

Spółka P4, operator sieci Virgin Mobile i Play, poinformowała, że 28 lutego 2023 roku traci moc "Regulamin świadczenia Usługi Doładowań SIM USIM dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę". Jest to spowodowane zmianami technicznymi w zakresie doładowań.

Doładowania jednorazowe będą nadal dostępne na stronie doladowania.virginmobile.pl. Jednocześnie użytkownicy Virgin Mobile na kartę uzyskają możliwość wykonywania doładowań jednorazowych i cyklicznych w aplikacji mobilnej Play24. W obu miejscach dostępne będą doładowania dowolną kwotą z zakresu od 5 do 300 zł. Można będzie za nie płacić kartą płatniczą, BLIKIEM, przelewem bankowym lub za pomocą usług Apple Pay i Google Pay.

Zmiany techniczne nie powodują żadnych zmian warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych określonych w Cenniku taryfy #ChcęWszystko w ofercie Virgin Mobile na Kartę oraz Regulaminie świadczenia Usług telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. w ofercie Virgin Mobile na Kartę.

– czytamy w komunikacie Virgin Mobile

Inne zmiany

1 marca 2023 roku do cennika taryfy #ChcęWszystko w ofercie Virgin Mobile na kartę zostanie dodana usługa cesji, czyli przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Zmieniony cennik znajduje się w tym pliku PDF.

Jednocześnie 1 marca traci moc "Cennik przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. w ofercie Virgin Mobile na Kartę".

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Abonentom korzystającym z ww. Cennika przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z którego można skorzystać do dnia wejścia w życie zmian tj. do 01.03.2023 r.

– przypomina operator sieci Virgin Mobile

Zobacz: Orange na kartę. Idą zmiany, zapłacisz więcej, ale też coś zyskasz
Zobacz: Nowy iPhone za ułamek ceny. Plus kusi ofertą

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Anna Rymsza / Telepolis.pl

Źródło tekstu: Virgin Mobile