DAJ CYNK

Wirtualna Centrala Multisite to nowa usługa UPC Biznes dla firm wielooddziałowych

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

UPC Biznes rozwija ofertę adresowaną do dużych firm oraz instytucji. Usługa Wirtualna Centrala Multisite pozwoli firmom wielooddziałowym na centralne zarządzanie usługą telefoniczną.

Nowość w ofercie UPC Biznes to rozszerzenie usługi Biznes Wirtualna Centrala, która umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem platformy wirtualnej. Usługa ta zapewnia wszelkie funkcjonalności tradycyjnej centrali telefonicznej, takie jak IVR, wirtualny faks, sala konferencyjna oraz numeracja skrócona, a jednocześnie eliminuje jej największe wady, czyli stosunkowo wysoki koszt zakupu i eksploatacji.

Dzięki nowo wprowadzanej Wirtualnej Centrali Multisite z usługi mogą korzystać firmy wielooddziałowe, które chcą centralnie zarządzać usługą telefoniczną. Oznacza to, że w ramach jednego centralnego konta istnieje możliwość tworzenia oddziałów oraz przypisywania im numeracji. Na przykład jeśli firma posiada swoje oddziały w trzech miastach, od teraz w prosty sposób może przypisać im numery odpowiadające właściwym strefom numeracyjnym. Co więcej, usługa Wirtualnej Centrali Multisite umożliwia również bezpłatne połączenia wewnątrz firmy z wykorzystaniem numeracji skróconej, a także pełną kontrolę nad realizowanymi oraz odbieranymi połączeniami.

Do korzystania z usługi Wirtualnej Centrali Multisite konieczny jest jedynie dostęp do Internetu oraz telefony VoIP, co czyni tę usługę prostym, efektywnym kosztowo i elastycznym rozwiązaniem dedykowanym do wielooddziałowych firm.

Zobacz: Kosmiczne Święta w UPC. W prezencie można otrzymać usługi o wartości do 59,99 zł miesięcznie
Zobacz: UPC ma nowych dyrektorów. Firma wznacnia obszar marketingu i usług dla firm
Zobacz: Wyniki UPC Polska po 3Q2018 - wyniki są coraz lepsze dzięki przyspieszeniu Internetu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC