DAJ CYNK

Zdalne Wsparcie rozszerzy się na kolejne urządzenia Samsunga

msnet

Taryfy, promocje, usługi

Usługa Zdalnego Wsparcia to nic innego, jak bezpośrednia pomoc eksperta firmy poprzez zdalną kontrolę nad urządzeniem.



Usługa Zdalnego Wsparcia to nic innego, jak bezpośrednia pomoc eksperta firmy poprzez zdalną kontrolę nad urządzeniem.

Obecnie Zdalne Wsparcie jest opcją dostępną dla smartfonów, tabletów i telewizorów Samsunga. Producent przygotowuje również wprowadzenie tej usługi w najnowszych produktach AGD, mających możliwość podłączenia do Internetu (np. lodówki serii FamilyHub), a w dalszej przyszłości we wszelkich urządzeniach wspierających technologię IoT. W przypadku urządzeń mobilnych usługa pomoże wykonać diagnostykę smartfonu lub tabletu, zaktualizować oprogramowanie oraz wykonać kopię zapasową przechowywanych danych. W ten sposób można też skonfigurować konta Samsung i Google. W przypadku telewizorów Smart TV użytkownik uzyskuje między innymi porady dotyczące dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk) lub przywrócenia ustawień fabrycznych.

Jak to działa?

Aby skorzystać z usługi Zdalnego Wsparcia, należy podłączyć urządzenie do stabilnego i szybkiego łącza internetowego. W przypadku sprzętu mobilnego użytkownik potrzebuje przeznaczonej do tego aplikacji Smart Tutor, którą można pobrać ze sklepu Galaxy Apps lub Google Play. Następnie należy uruchomić aplikację, skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung (801 172 678 lub 801 672 678) i powiadomić eksperta firmy o chęci skorzystania z tej usługi. Następne konsultant wygeneruje unikatowy, sześciocyfrowy kod, który wystarczy wprowadzić na urządzeniu mobilnym. Dzięki temu będzie on mógł przeprowadzić szczegółową diagnozę sprzętu, a także zoptymalizować jego wydajność. Podczas połączenia konsultant nie ma dostępu do prywatnych danych, takich jak zdjęcia i wiadomości tekstowe, natomiast w sytuacjach, kiedy taki dostęp jest potrzebny, każdorazowo zgodę na taki dostęp musi wyrazić użytkownik.

W przypadku telewizorów mamy dwie możliwości: samodzielne zarezerwowanie konsultacji przez menu telewizora podłączonego do Internetu lub kontakt z konsultantem centrum obsługi, a następnie przejście do sekcji "Wsparcie" w menu telewizora, wybranie opcji "Zdalne Wsparcie" i podanie przez telefon kodu PIN, który pojawi się na ekranie. W ten sposób ekspert będzie mógł zdiagnozować ewentualny problem lub pomóc we wprowadzeniu ustawień.

Usługa Zdalnego Wsparcia często wystarcza, by skutecznie rozwiązać problem nurtujący klienta, bez wychodzenia z domu lub czekania na wizytę technika autoryzowanego serwisu. Więcej informacji na jej temat można znaleźć na stronie www.samsung.com/pl/support/remoteservice/.

Zobacz: GoRepair - tańsza naprawa zakrzywionych ekranów
Zobacz: Usługa serwisowa Guard SPA dla urządzeń Samsunga debiutuje na polskim rynku

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Samsung