Nie będzie automatów w BOK-u, klient zawsze połączy się z człowiekiem, pracownikiem Virgin Mobile, a nie zewnętrznej firmy. Do końca roku operator chce mieć dziesiątki, może setki tysięcy kart SIM.
Plany mamy w horyzoncie trzyletnim, wtedy chcielibyśmy mieć ponad milion klientów - powiedział Tomasz Gniewek, dyrektor operacyjny polskiego Virgin Mobile.
Virgin Mobile chce zawalczyć na polskim rynku przede wszystkim jakością obsługi klienta, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.
Będziemy nagradzać za to, że się z nami jest, a nie że się do nas dołącza - powiedział Marcin Wieczorkowski, szef marketingu polskiego Virgin Mobile.
Program lojalnościowy, obejmujący różne zniżki i bilety, jest właśnie tworzony. Jego finalna wersja ma zależeć od tego, czego będą chcieli użytkownicy - nie będzie to oferta stworzona przez operatora w oderwaniu od realnych potrzeb.
Startery do końca roku mają być dostępne w 23 tys. punktów, w 30 tys. punktów można już kupić doładowanie (100 tys. do końca roku).
Szerzej o ofercie nowego operatora pisaliśmy w tej wiadomości i tej wiadomości.
Źródło tekstu: wł