DAJ CYNK

Virgin Mobile chce mocno postawić na obsługę klienta

WitekT

Wydarzenia

Virgin Mobile w najbliższych dniach wystartuje z usługami w Polsce. Chce być piątym operatorem, niepostrzeganym jako wirtualny, dla którego najważniejsza jest wysoka jakość obsługi klienta.

Virgin Mobile w najbliższych dniach wystartuje z usługami w Polsce. Chce być piątym operatorem, niepostrzeganym jako wirtualny, dla którego najważniejsza jest wysoka jakość obsługi klienta.

Cennik podstawowej oferty publikowaliśmy kilka dni temu w tej wiadomości, a o pakietach internetowych - w tej wiadomości. Postpaid ma także pojawić się w ofercie - jednak przedstawiciele operatora mówią dość ogólnie, że nastąpi to do dwóch lat, bo wymaga to budowy sieci sprzedaży. Wcześniej ma pojawić się mix.

Stawiamy na hasło "customer champion", czyli satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza. To wspólna cecha wszystkich marek Virgin - powiedział Marcin Wieczorkowski, który będzie odpowiadał za marketing.

Virgin będzie działać jako Service Provider (nie jest to model full MVNO jak Cyfrowy Polsat) na sieci P4 przy wsparciu roamingu w sieci Centertelu (zasięg Polkomtelu nie będzie dostępny). Przenośność numerów będzie dostępna od pierwszego dnia.

Chcielibyśmy być piątym, widocznym operatorem na rynku. Tak przygotowujemy naszą strategię - powiedział Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile.

Virgin Mobile działa w 8 krajach, ma prawie 20 mln użytkowników. Operator ma wystartować z usługą w Polsce w nadchodzących dniach. Finansowo w przedsięwzięcie zainwestuje spółka Dirlango należąca do Łukasza Wejcherta, byłego prezesa Onetu. Mówił on, że w przyszłości mają pojawić się w ofercie dedykowane aplikacje, które sprawią, że biznes telekomunikacyjny i internetowy się przenikną.

Ankieta
9%
24%
42%
17%
7%

Wszystkich głosujących: 1062



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł