wRodzinie dalej mierzy w pół miliona
wRodzinie nie rezygnuje z celu 0,5 mln użytkowników w przyszłym roku lub później - zapewnia Włodzimierz Plewczyński, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta w CenterNecie, cytowany przez serwis rpkom.pl.
wRodzinie nie rezygnuje z celu 0,5 mln użytkowników w przyszłym roku lub później - zapewnia Włodzimierz Plewczyński, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta w CenterNecie, cytowany przez serwis rpkom.pl.
Obecnie wRodzinie ma około 160 tys. aktywnych użytkowników, czyli takich, którzy wykonują połączenia i wysyłają SMS-y. Ponad 50% klientów regularnie doładowuje kartę. To, jak zapewnia Plewczyński, sprawia, że projekt jest dochodowy, szczególnie przy uwzględnieniu asymetrycznych stawek MTR.
Sądzę, że nasza mocna strona, to relacje budowane z użytkownikami. Nie bombardujemy ich co rusz promocjami, nie wymagamy od nich wzmożonej aktywności. (...) Nasza strategia, to edukowanie grupy docelowej, której wielkość szacujemy na kilka milionów osób - mówi Plewczyński.
Według niego, mimo ograniczonych działań promocyjno-reklamowych, baza użytkowników sieci wRodzinie rośnie. Także dzięki akcji dodawania kart do specjalistycznego czasopisma Działkowiec oraz akcji edukacyjnej prowadzonej wśród studentów uniwersytetów trzeciego wieku.
Przypomnijmy, że sieć wRodzinie wystartowała w lipcu 2009 roku. Pierwotnie plany zakładały pozyskanie pół miliona klientów w ciągu pół roku. O stu tysiącach aktywnych kart SIM CenterNet poinformował w marcu 2010 roku. Pod koniec 2010 roku oficjalnie rozeszły się drogi fundacji Lux Veritatis należącej do ojca Tadeusza Rydzyka i CenterNetu - projekt MVNO pozostał przy tym drugim.