DAJ CYNK

100 mln połączeń do "błękitnej linii tp 9393"

WitekT

Wydarzenia

Ponad 100 mln połączeń na błękitną linię tp 9393 wykonali klienci od początku jej istnienia, czyli od października 2002 roku. Oznacza to, że każdy klient TP, średnio dziesięciokrotnie łączył się z tym bezpłatnym numerem, aby załatwić sprawy dotyczące korzystania z telefonu i dostępu do Internetu.

Ponad 100 mln połączeń na błękitną linię tp 9393 wykonali klienci od początku jej istnienia, czyli od października 2002 roku. Oznacza to, że każdy klient TP, średnio dziesięciokrotnie łączył się z tym bezpłatnym numerem, aby załatwić sprawy dotyczące korzystania z telefonu i dostępu do Internetu.

Dziennie doradcy błękitnej linii tp 9393 odbierają średnio 60 tys. połączeń. Zdecydowana większość tych połączeń odbierana jest przed upływem 20 sekund. Dzwoniąc na błękitną linię tp 9393 można załatwić ponad 80% wszystkich spraw w Telekomunikacji Polskiej. Przede wszystkim uzyskać informacje na temat produktów, usług i rachunków TP, zamówić usługi które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy. Można także zgłosić awarię telefonu, przy okazji wyjaśnić jakie są jej przyczyny oraz złożyć reklamację.

Dodatkowo wszyscy Klienci TP mogą korzystać z automatycznej obsługi (IVR) przez błękitną linię tp 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, można sprawdzić wysokość ostatniego rachunku, saldo i otrzymać informacje o usługach i aktualnych promocjach. Każdego dnia z automatycznych informacji korzysta ponad 110 tys. klientów.

We wszystkich telecentrach TP pracuje 5,5 tys. osób.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska