easyCALL przekroczył liczbę 100 tys. klientów, potwierdzając tym samym pozycję największego polskiego dostawcy usług telefonii internetowej.
Tak duża rzesza klientów, to na pewno dowód zaufania do jakości naszych usług
i ogromy powód do dumy. Myślę, że pozyskanie tylu klientów było możliwe dzięki konsekwentnemu prowadzeniu przez nas polityki najniższych cen - mówi Michał Jakubowski - prezes NEUTRON-IT.
Pierwsze konto w sieci zostało założone 22. sierpnia 2004 roku, w tym samym roku easyCALL jako pierwszy polski operator VoIP wprowadził przydzielanie numerów telefonicznych umożliwiających obsługę połączeń przychodzących i wychodzących oraz wykonywanie połączeń za pomocą urządzeń będących całkowitym zamiennikiem tradycyjnego aparatu telefonicznego. Usługa easyCALL oferowana jest w modelu prepaid, w którym użytkownik może doładować konto kwotą 5, 15 lub 50 zł wybierając jeden z kilkunastu sposobów płatności. Usługa jest systematycznie udoskonalana w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów.
Źródło tekstu: easyCALL