DAJ CYNK

12,2 tys. zablokowanych telefonów w Orange w 2005 roku

WitekT

Wydarzenia

W 2005 roku 12,2 tys. klientów sieci Orange skorzystało z nieodpłatnej usługi blokowania skradzionych im telefonów.

W 2005 roku 12,2 tys. klientów sieci Orange skorzystało z nieodpłatnej usługi blokowania skradzionych im telefonów.

Od 1. stycznia 2005 r. PTK Centertel udostępnia usługę nieodpłatnego blokowaniu numerów IMEI skradzionych telefonów komórkowych na życzenie ich użytkowników. W ciągu 12 miesięcy 2005 r. z możliwości darmowego zablokowania numerów IMEI w skradzionych telefonach skorzystało 12228 klientów sieci Orange, z tego:
w styczniu – 1359 blokad,
w lutym - 1211 blokad,
w marcu - 1261 blokad,
w kwietniu -1115 blokad,
w maju - 1018 blokad,
w czerwcu - 1160 blokad,
w lipcu - 972 blokady,
w sierpniu -995 blokad,
we wrześniu - 863 blokady,
w październiku – 810 blokad,
w listopadzie – 737 blokad,
w grudniu – 728 blokad.

Średnio z darmowej usługi blokady IMEI korzysta w sieci Orange korzysta kilkadziesiat osób dziennie. Klienci sieci Orange są informowani o możliwości skorzystania z tej usługi zarówno w punktach sprzedaży, Biurze Obsługi Klientów Orange (w momencie np. zakładania blokady na utraconej karcie SIM) oraz w miesięcznikach dla abonentów sieci Orange. Zlecenie zablokowania/odblokowania numeru IMEI abonent/użytkownik musi złożyć osobiście (lub osoba przez niego upoważniona) w każdym punkcie sprzedaży sieci Orange (autoryzowany przedstawiciel - dealer, salon firmowy i franchisingowy, Telepunkt). Klient musi udać się do punktu Orange i tam podpisać formularz zgłoszenia zablokowania / odblokowania urządzenia końcowego. Zlecenie blokady w sieci Orange skutkuje blokadą we wszystkich trzech sieciach komórkowych działających na terenie Polski. W przypadku, jeżeli Klient zgłasza kradzież karty SIM jest on dodatkowo informowany przez konsultantów BOK i BOP o możliwości blokowania numeru IMEI.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange