DAJ CYNK

ACN odsłania część swoich polskich planów

WitekT

Wydarzenia

American Communications Network, firma telekomunikacyjna prowadząca sprzedaż bezpośrednią, która jesienią planuje rozpocząć działalność w Polsce, otwiera we Wrocławiu centrum obsługi klienta.

American Communications Network, firma telekomunikacyjna prowadząca sprzedaż bezpośrednią, która jesienią planuje rozpocząć działalność w Polsce, otwiera we Wrocławiu centrum obsługi klienta.

W pierwszych dwóch miesiącach działalności będzie zatrudniać 50 osób. Liczba pracowników będzie rosła w miarę potrzeb. Docelowo spółka może zatrudnić 150 osób i więcej. Rekrutacja już się rozpoczęła – firma szuka osób ze znajomością angielskiego i polskiego, a także niemieckiego. Być może polskie call center przejmie także obsługę zagranicznych rynków.

Inwestycja w centrum usług jest związana z rozpoczęciem działalności w Polsce. Przedstawiciele handlowi zaczną działać w październiku. Firma rozważa też wejście na inne rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Więcej o działalności ACN informowaliśmy jako pierwsi w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Puls Biznesu