DAJ CYNK

[Aktualizacja] Dziewica bez Internetu - co się dzieje w Virgin Mobile?

LuiN

Wydarzenia

Od 3 dni klienci abonamentowi Virgin Mobile nie mają dostępu do Internetu - alarmują nasi Czytelnicy.



Od 3 dni klienci abonamentowi Virgin Mobile nie mają dostępu do Internetu - alarmują nasi Czytelnicy.

Problem z dostępem do Internetu występuje od 30 stycznia i objawia się brakiem zasięgu LTE i teoretyczną łącznością 3G. Teoretyczną, bo bez możliwości rozpoczęcia transmisji. Klienci zgłaszają też "znikające megabajty" i generalnie problemy z pakietami danych.

Zgadza się, mamy usterkę transmisji danych w usłudze abonamentowej. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, Prosimy o cierpliwość - czytamy w jednym z komentarzy na facebookowym profilu sieci.

Największym problemem w zaistniałej sytuacji jest jednak nie brak łączności, lecz zerowa komunikacja - wraz z Internetem przestała działać infolinia operatora. Dodzwonienie się na nią graniczy z cudem i wymaga dużo wolnego czasu.

Konsultanci na Facebooku, póki co, sugerują częste restartowanie telefonu - aż problem ustąpi. Terminu usunięcia usterki klientom nie podają.

Zobacz: Play chce przejąć Virgin Mobile Polska

Aktualizacja
Jak przekazał nam przedstawiciel biura prasowego operatora, utrudnienia zostały już usunięte, a stale zablokowana infolinia to efekt kontaktu klientów w tej sprawie. W razie dalszych problemów z działaniem transmisji danych, Virgin Mobile prosi o kontakt telefoniczny lub przez Facebooka - każdy przypadek zostanie indywidualnie sprawdzony.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Virgin Mobile, wł