DAJ CYNK

Ambientowe MŚ Ery

sirmark

Wydarzenia

Jet Line przygotował dwie kampanie ambient mediowe dla sieci Era związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2006.

Jet Line przygotował dwie kampanie ambient mediowe (wykorzystują one nietypowe instalacje, instalowane w specyficznych miejscach) dla sieci Era, związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2006.

Pierwsza pod hasłem "Takie rzeczy tylko w Erze" to ekspozycja reklamy o formacie 20 x 8 m zawierającej mock-up (specjalny przygotowany model, o zwiększonych rozmiarach) telefonu Nokia 6280, którego ekran jest wyświetlaczem typu LED o powierzchni ok. 30 m2. Reklama ustawiona została nad trybuną honorową na Placu Defilad w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki od strony ulicy Marszałkowskiej. Na ekranie pokazywane są wszystkie mecze MŚ w piłce nożnej. Transmisje umożliwia Cyfrowy Polsat. Dzięki temu kibice również poza domem mogą śledzić kolejne mecze Mundialu. Kampania potrwa do końca rozgrywek, czyli do 9 lipca 2006. Jet Line odpowiada za przygotowanie ekspozycji oraz wynajęcie lokalizacji.

Druga kampania pod hasłem "Atmosferę Mistrzostw Świata przybliża ERA", to ekspozycje stołów do gry w piłkarzyki w centrach handlowych w całym kraju. Stoły, o długości 3 m, są przeznaczone do gry dla 10 osób jednocześnie. Jet Line odpowiadał za ich produkcję, obrandowanie logotypami Ery oraz wynajęcie lokalizacji. Kampania "piłkarzyków" potrwa przez cały okres Mistrzostw Świata czyli do 9 lipca 2006.

Obok projektów ambient mediowych, Jet Line realizuje ogólnopolską kampanię z pod hasłem "Podbijamy emocje" na tablicach Motorway 12x4 m. Plakat reklamuje nowy model Nokii 6020 oraz taryfę ERY 15 godzin darmowych rozmów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media