DAJ CYNK

Amerykanie walczą z 911 w VoIP

WitekT

Wydarzenia

Amerykańska Federalna Komisji ds. Telekomunikacji (FCC) dała operatorom telefonii VoIP czas do poniedziałku, aby przyjąć zarządzenie FCC dotyczące zapewnienia przez powyższe sieci pełnego dostępu do numeru alarmowego 911 do końca listopada bieżącego roku.

Amerykańska Federalna Komisji ds. Telekomunikacji (FCC) dała operatorom telefonii VoIP czas do poniedziałku, aby przyjąć zarządzenie FCC dotyczące zapewnienia przez powyższe sieci pełnego dostępu do numeru alarmowego 911 do końca listopada bieżącego roku.

Zarządzenie zostało wydane przez FCC w maju 2005 roku, po serii nagłośnionych w prasie wypadków, kiedy to użytkownicy VoIP nie mogli dodzwonić się pod numer ratunkowy 911.

Problem technologii VoIP polega na tym, że użytkownicy wybierając numer 911 natrafiają na problem poprawnego przekierowania ich do najbliższego centrum ratownictwa. Kolejnym problemem są możliwe braki w dostawie elektryczności. Brak prądu uniemożliwia korzystanie z VoIP, przez co nie ma możliwości wykonywania jakichkolwiek połączeń.

Większość operatorów VoIP poinformowali już swoich klientów, o możliwych kłopotach z wybieraniem numeru alarmowego 911 i zapowiedziała, że zaakceptuje do poniedziałku zarządzenie FCC.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł