DAJ CYNK

Anna Putts dyrektorem marketingu w polskim Samsungu

sirmark

Wydarzenia

Samsung oficjalnie poinformował, że do zespołu w polskim oddziale firmy dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko Head of Marketing.

Samsung oficjalnie poinformował, że do zespołu w polskim oddziale firmy dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko Head of Marketing. Będzie odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsunga, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie marki.

Anna Putts przez ostatnie 7 lat była związana z platformą nc+, gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce. Ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Samsung