DAJ CYNK

Auchan Telecom wprowadził ofertę postpaid

sirmark

Wydarzenia

Auchan Telecom, należący do Grupy Auchan, we współpracy ze spółką Comarch wprowadził na rynku francuskim nowe rozwiązanie post-paid. Comarch świadczy usługi dla Auchan Francja od 2006 roku.

Auchan Telecom, należący do Grupy Auchan, we współpracy ze spółką Comarch wprowadził na rynku francuskim nowe rozwiązanie post-paid. Comarch świadczy usługi dla Auchan Francja od 2006 roku.

W ramach obecnego projektu Comarch dostarcza pełen zakres funkcjonalności dotyczących usług post-paid, poczynając od wycen, bilingu, fakturowania, wsparcia działań księgowych, zbierania oraz szeregowania płatności, a skończywszy na rejestracji nowych klientów w punktach sprzedaży, usprawnieniu systemu dostępu do kont klientów przez całą dobę oraz zarządzaniu depozytami abonentów.

Większość rozwiązań została przekonfigurowana na bazie istniejących już produktów dostarczonych do Auchan. Nowym zaimplementowanym rozwiązaniem jest Comarch Scoring, używany do oceny ryzyka kredytowego klienta.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Comarch