Samsung zaprezentował nowy model telefonu komórkowego - SGH-D600. Wprowadzenie telefonu wspartę dużą kampanią reklamową i działaniami PR.
Komunikacja oparta jest o prezentowanie funkcji telefonu pozwalających na przeprowadzenie prezentacji z telefonu na rzutnik.
Planowana jest kampania telewizyjna w głównych kanałach telewizyjnych w Polsce oparta o 15 i 30 sekundowe spoty. Fabuła spotu krąży wokół funkcji telefonu: aparat 2 megapiksela, TV out, Picsel Viewer jak i bezpośrednie drukowanie i jest owiana lekką tajemnicą.
Samsung przygotował też kreację internetową pokazującą najważniejsze funkcje telefonu. Wspomniane formy pojawią się w komunikatorach, na wybranych stronach i portalach internetowch.
W kampanii prasowej nie występują standardowe formy reklamy lecz SGH-D600 pojawia się w sesjach modowych, specjalnych prezentacjach produktów czy butikach modowych.
Telefon SGH-D600 obok modeli SGH-E350 i SGH-E530 pojawi się na reklamie wielkoformatowej w centrum Warszawy - DH Sezam oraz przy al. Niepodległości. Dużą makietę telefonu SGH-D600 można zobaczyć przy wyjeździe z warszawskiego lotniska im. Fryderyka Chopina.
Źródło tekstu: Media Run