DAJ CYNK

Do czego doprowadza pasywny regulator i słabe prawo

WitekT

Wydarzenia

Wiceprzewodniczący chilisjkiego senatu zwrócił się do lokalnego regulatora rynku telekomunikacyjnego, aby utworzył w ramach swojej struktury komórkę badającą jakość obsługi klientów przez operatorów sieci telefonicznych.

Wiceprzewodniczący chilisjkiego senatu zwrócił się do lokalnego regulatora rynku telekomunikacyjnego, aby utworzył w ramach swojej struktury komórkę badającą jakość obsługi klientów przez operatorów sieci telefonicznych.

Senator zwrócił się z apelem w związku z licznie napływającymi skargami od jego wyborców, że operatorzy odpowiadają na reklamacje z wielkim opóźnieniem, o ile w ogóle odpowiadają. Z racji niedoskonałego prawa telekomunikacyjnego i pasywnego regulatora, wielu operatorów poczuło pełną swobodę działania i… zamknęło nawet swoje biura obsługi klienta.

Senator zwróci się też do regulatora z propozycją większych kar dla operatorów za niespełnienie podstawowych obowiązków związanych z obsługą klientów. Przypomniał także, że prawo nakazuje mieć przynajmniej jedno centrum obsługi klienta w stolicy każdego regionu, w którym działa operator. Pracownicy takiego biura muszą być własnymi ludźmi operatora, niedopuszczalne jest prowadzenie takich biur przez firmy zewnętrzne.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Cellular News, wł