Orange dość sprawnie poradził sobie z błedem w bezpieczeństwie usługi MutiBox – reakcja była zdecydowanie szybsza niż w poprzednim wypadku. Problem został już usuniętym, a operator przysłał nam stosowne oświadczenie w tej sprawie.
O wspomnianych problemach z bezpieczeństwem pisaliśmy w tej wiadomości. Oto treść oświadczenia:
Pragniemy poinformować naszych klientów i czytelników portalu TELEPOLIS.PL o calkowitym usunięciu błędu zasygnalizowanego przez redakcję. Bezpośrednio po zgłoszeniu nieprawidłowości, służby IT spółki zlokalizowały i permanentnie usunęły przyczynę awarii. System działa w tym momencie bez zakłóceń. Wszelkie ryzyko zostało wyeliminowane. Gwarantujemy, ze spółka dołoży wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie powtórzyła się.
Marcin Gruszka
Biuro prasowe Orange
Źródło tekstu: Orange, wł