DAJ CYNK

Gruszka o etyce

LuiN

Wydarzenia

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, postanowił odnieść się do zarzutów stawianych wobec Play przez Jarosława Bauca, prezesa Polkomtela. Sprawa dotyczy działań marketingowych Play podjętych po zmianie przez sieć Plus regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, postanowił odnieść się do zarzutów stawianych wobec Play przez Jarosława Bauca, prezesa Polkomtela. Sprawa dotyczy działań marketingowych Play podjętych po zmianie przez sieć Plus regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.

Na pytanie czy reklama z Andrzejem Sołtysikiem jest etyczna Marcin Gruszka odpowiada:
Nasza kampania informacyjna nie jest nieetyczna, dla niektórych może być agresywna, ale zdecydowanie jest etyczna. Opowiada o sytuacji, która może spotkać każdego klienta Ery, Orange i co ważne również Play. To kampania uniwersalna, która jest odpowiedzią na pytania klientów zadawane w naszych salonach. Informujemy, nie zachęcamy.

Marcin Gruszka żąda od Bauca konkretnych, udokumentowanych przypadków, w których pracownicy Play biegają po ulicy i wręczają druki wypowiedzenia umowy. Nasza firma wyraźnie zakazała stosowania takich praktyk swoim sprzedawcom - mówi Gruszka.

Pytanie czy etyczne są ciągłe awarie systemu, drukarek i promocja dla sprzedawców sieci Plus "Licencja na zatrzymanie" itd. Wszystko po to aby klienta zatrzymać - odbija etyczną piłeczkę Gruszka.

Szerzej o mocnych słowach prezesa Jarosława Bauca pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł