DAJ CYNK

Heyah nagrodzona medalami

WitekT

Wydarzenia

Heyah została uhonorowana Medalami za odwagę, nagrodami przyznanymi przez Businessman Magazine, aż w dwóch z trzech kategorii: za Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego oraz Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów.

Heyah została uhonorowana Medalami za odwagę, nagrodami przyznanymi przez Businessman Magazine, aż w dwóch z trzech kategorii: za Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego oraz Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów.

Eksperci zasiadających w Jury przyznali medale twórcom kampanii, którzy wykazali się wyjątkową śmiałością, nowatorstwem i wizjonerstwem w trakcie tworzenia kampanii reklamowych.

Podczas uroczystej Gali Wieczornej Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy Remadays 2005 nagrody odebrał Wojciech Kliniewski, Dyrektor Zarządzający Heyah.

Medal w kategorii Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów, Polska Telefonia Cyfrowa otrzymała za powzięcie ryzykownej decyzji o nowatorskim pozycjonowaniu marki Heyah, której wartość z sukcesem przełożyła się na styl życia młodej grupy docelowej. Uznanie Jury w drugiej kategorii zyskała za wybór strategii komunikacyjnej dla marki Heyah, który pozwolił odważnie i oryginalnie, a jednocześnie trafnie i konsekwentnie wykorzystać nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej.

Podczas Gali zostały wręczone także nagrody przyznawane przez Warsaw Business Journal dla firm o najlepszych wynikach w branży w ciągu ostatniego dziesięciolecia oraz nagrody programu partnerskiego Solidni w Biznesie dla firm pracujących w sektorze produkcji gadżetów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Heyah, wł